Jan Sýkora - Zápisky z Afriky vlastní rukou IV

07.03.2013 15:38

Dobrý den, poprve napíšu článek přímo já a snad nějak dopadne. 
Z prvu jsem si všiml, že otec téměř zkopíroval mé dopisy i z údaji, které se moc na veřejnost nemusí dávat, ale proč né, aspoň nelžeme. 
Jsem tady už 16-tý den a utíká to jako voda. V tréninkovém plánu se nám objevuje rychlost a další vymoženosti, jako třeba medicimbál. Na atletický stadion je to asi 4km, tuto vzdálenost musíme doběhnout vždy, když se vydáme trhat tartan svou rychlostí.
Jak už bylo předtím zmíněno, tak ve středu 6.3. se na tomto stadioně běžely atletické závody (něco jako Sokolské uterý na Tyršáku). Výsledky ale byly  rozdílné. Výtěz na 5 km šel čas okolo 14:05, 1500 m 3:38, 800 m 1:49 a na 400m se představil také zmiňovaný Nial Amos, ale přesný čas, kterým vyhrál, vám nepovím, ale bylo to něco kolem 46 sec ... Zajímavější mi však přišlo to, kolik ostatních závodníků startovalo naboso, nebo jenom s přelepenými chodidly tejpovačkou. Rozdíly jsou zde docela zajímavé. V neděli by jsme měli s místními běžci běžet dlouhý běh, jsem zvědavý, jak to dopadne a jak to bude vypadat.
Kdyby jste měli jakýkoliv dotaz na nějaký detail, nebo přímo typ na článek co by vás zajímalo, tak není problém, napište na email: sykora37@gmail.com a já se vynasnažím odpovědět. Váš dotaz můžete směřovat i na Kubu Holušu...
Díky